Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Eveline, Onno, kids & hond Eveline, Onno, kids & hond uit Nijmegen (via Gites)
Weer een leuke plek gevonden waar wij met de kinderen en ook onze hond welkom waren. De gîte van Frederique en Nico is fantastisch en leuk gelegen. Direct aan het meer en met genoeg ruimte om lekker buiten te kunnen zijn. Helaas was het weer wat minder, maar daardoor konden we de houtkachel goed gebruiken. De gîte is ruim en van alle gemakken voorzien. En als er iets mist dan kun je bij Frederique en Nico terecht. Zelfs aan de verjaardag van mijn man hebben ze gedacht. Ook kunnen ze leuke tips geven voor activiteiten in de omgeving. In de omgeving is genoeg te doen en het wandelen om het meer is met en zonder de hond perfect. Een week is eigenlijk te kort!
Even geduld...