Een aanrader! We werden zeer gastvrij ontvangen door Nico en Frederique. De gîte voldeed aan alle wensen qua grootte, reinheid en comfort. Leuke streek en veel bezienswaardigheden in de omtrek. Al bij al een zeer leuke vakantie gehad, samen met onze vrienden Vincent en Martine.
