Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Kyra, kids en hond Kyra, kids en hond uit Utrecht (via Natuurhuisje)
We zaten in Le Pigeonnier en dat was top. Mooi privé terras en nog een stuk tuin ook erbij. Fijne stoelen en buitentafel. Wel heel warm door de overkapping, maar die is met regenweer juist weer fijn. Alles aanwezig om het comfortabel te maken/hebben. Fijn in de buurt van het meertje met strandje (hond mag alleen niet op het strand), dus verkoeling is goed te vinden. Schattig dorpje op loopafstand met aantal fijne restaurants en wat grotere steden in de buurt. De gastvrouw en gastheer zijn heel vriendelijk en gastvrij en hebben genoeg tips. Heerlijke week gehad met stralend weer. Fijn kunnen zwemmen, om het meertje gewandeld en wat dorpjes bekeken. Heerlijk uiteten geweest in het dorp.
Even geduld...