Beste Nico en Frederique, wij hebben een heerlijke week bij jullie gehad, eigenlijk te kort 🙂 Jullie hebben de gîtes heel gezellig en zeer compleet ingericht! Aan alle toekomstige gasten: kleding en toiletspullen meenemen is al voldoende, het meer ligt inderdaad pal achter de gîtes en met de bakker, supermarkt en het dorp op loopafstand is dit een ideale locatie!
